Ponyva anyag bármilyen reklámnak
Ma már semmilyen eseményt nem rendeznek reklámozás nélkül. Egy fesztivál, koncert vagy tábor esetén, mindenhol reklámokat látunk. Ezeknek, az általában kültéri vagy beltéri reklámokhoz ponyva anyag kerül felhasználásra. A ponyva anyag azért nagyon jó, mert könnyű hozzájutni, nagy a teherbírása és szinte bárhol fel lehet használni. Ezeken az rendezvényeken rengeteg reklám jelenik meg, nemcsak magát a rendezvényt reklámozzák, hanem a szponzorokat, a különböző termékeket, esetleg versenyzőket, fellépőket.
Ilyen rendezvényeken, a sok reklámnak köszönhetően, a legjobban lehet egy új terméket bemutatni. Valószínűleg a ponyva anyag lesz a választott reklámhordozó, mivel ez bárhol felállítható. Egy új termék behozatalakor minden lehetséges módon kell azt reklámozni. Tegyük fel, hogy fesztiválon szeretnénk bemutatni egy új üdítőmárkát. Ebben az esetben szórólapokat kell osztogatni mindenkinek és minél többet, ezen kívül nagy hirdetőoszlopokra kell feltenni a reklámokat.
Ezekre az oszlopokra bátran lehet ponyva anyagból készült reklámot akasztani. Ezek után szükség lesz még zászlókra, valamint a hangos bemondókba folyamatosan be kell ismertetni az új termék nevét. Egy másik okos reklámfogás lehet az ingyen termék osztogatása, aminek a célközönség biztosan örül, illetve különböző nyereményjátékok szervezése, aminek a nyertese megkaphatja a terméket. A ponyva anyag használata azért elterjedt, mert nagy reklámfelületeket lehet készíteni belőle.
A forgalmazónál megadott méretek után, akkora ponyva anyag vásárolható meg, amekkorát szeretnénk, amit utána vihetünk a dizájnrészlegre, ahol megtörténik a termékünk felhelyezése a felületre. Miután ez is megvan, indulhat a felhelyezés egy jól látható helyre, hogy a fesztivál mindenegyes résztvevője lássa. Ajánlott egy termékből több kinézetű reklámot készíteni. Ez természetesen azzal jár, hogy több ponyva anyag lesz szükséges, azonban a hatás is nagyobb lesz. Ha ezeket a részleteket mind figyelembe vesszük a termékünk reklámozásakor, akkor biztos lehet a siker.